Ont!

Hej!
 
Mötet tog lite längre tid än jag trodde, så jag hann inte gå på mage/rygg och bodycombat. Men det gör inget. Gick på dansaerobic (stavning) istället. Asså dansa och sånt är inte riktigt min grej, haha! Såg mig själv i spegeln, såg ut som en såg ut som en elefant med rådjursben när jag försökte mig på att göra rörelserna. Men men blev ju varm! Körde 20 min crosstrainer innan passet. Sen har jag cyklat en hel del, så det gjorde inget att jag missade dom där två passen.
 
På mötet fick vi smörgåstårta och nyss har jag ätit två köttfärssås i tacobröd. Köttfärssen blev så tjock med all majs jag hade i. Tyvärr mår jag skit illa och dåligt just nu! Har ont i magen som bara den! Idag har jag ätit mer än jag brukar och det känns. Måste bli bättre på det här med maten! Ska försöka ta mig till någon läkare som kan hjälpa mig med detta. Men den senaste sa "du får börja äta och sova helt enkelt". Jaaa om det va så enkelt så visst...
 
PussPuss
 
/Fiia
 
'
Måste försöka vara stark och klara detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0