Rätt blir fel!

Hej!

Tänk att när man vill att andra ska må bra så kan man få skit för det. Ska försöka skaffa mig ett nytt jobb! Ett jobb där man får träffa nytt folk varje dag och få vara trevlig. För i detta arbete får man ju tydligen inte säga om till om man tycker någon gör fel. Jag har alltså slutat på mitt älskade Strandgården :( Det gör ont att lämna mina goa boenden men aah vad ska man göra? Jag har valt detta själv, jag vill inte jobba ihop med personer som jag tycker arbetar fel! Så är det bara. Nu är bara frågan vad jag ska göra och vart jag ska jobba. Har ju Furuliden kvar men min rygg kommer inte palla med så mycket till.

Ikväll ska jag i alla fall dansa Zumba :) Kul!!

PussPuss

/Fiia


Börja om från början, börja om på nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0