Sotat!

Hej!

Haft systrarna på besök här. Dom har ätit lunch och cupcakes sen lekt i nya lekparken utanför mig. Sååå mysigt! Sen har jag varit hemma hos pappa en sväng. Juste har köpt en present till Doe som fyllde i måndags men som vi ska fira ikväll. Det är alltså min gudfar. Innan jag cyklade hem så köpte jag nya lösögonfransar. Såna där korta man bara sätter längst ut, mycket snyggare och lättare att sätta på. Sandra råkade visst kasta ena min ögonfrans när hon skulle kasta ut en harkrank ^^ Sen fick jag tips om hur man gjorde så en snygg sotning sitter bättre :) Så det ska jag testa ikväll.

Nu spelar jag musik och börjat sminka mig lite. Så skönt att va klar i tid och slippa stressa. Ska gå bort till Doe sen, och han bor typ på andra sidan stan... Men får se det som bra motion ;)

PussPuss

/Fiia


Oj detta är nog mer än ett halvår sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0