Stort sätt bara vikten!

Hej!
 
Satt och kolla lite bilder och hittade en bild som nästan får mig att tappa hakan. Eller okej så illa kanske det inte är, men i alla fall! Va tvungen att sätta en före och efter bild. Vet att min blogg i stort sätt bara handlar om min vikt just nu. Men tycker det är så kul med träningen och att se resultat efter allt sitt slit. Jag hoppas inte jag tappar detta. Den bilden jag hitta är typ från december. Kanske vägde 64-65 kilo där. Idag 55.4.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Heja Fiia Heja Fiia :D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sjukt duktigt! kan du inte göra ett inlägg om vad/hur du tränar på en vecka?

Svar: Tack så mycket! Jo men det kan jag absolut göra :)
Sofia Nyberg

2012-08-30 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0