Va F*N?!

Hej!

Asså vad är felet på min kropp. Visst sov oroligt inatt men den bara lägger av. Är helt slut. Nu har jag börjat pigga på mig lite igen, men har typ varit totalt borta i 3 timmar. Hittade en pepsi som Sandra hade i helgen som jag drack av för att få någon slags kick så jag vaknar snart. Ska ju träna om en stund. Ska till och med köra 2 pass efter varandra. Första passet börjar 16.30.

Sitter och lyssar på lugna favoriter i alla fall, det tycker jag är avkopplande. Nåt som är mindre avkopplande är att kolla på min stökiga lägenhet... Får fan ångest! Ska äta lite melon sen ska jag upp på cykeln och dra till gymmet.

PussPuss

/Fiia




Humor är en bra piggapåsigmedicin ;) Hahah hittade den här bilden.
Hahah ser biffigare ut än vad jag är xD Love ya SANDRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0