Vad är felet?

Godnatt!

En fråga jag ställer mig själv, vad gör jag för fel? Varför ska jag bara stå och ta emot denna skit som blir kastad på mig? Hur jag än gör verkar alla bara tycka att jag gör fel eller att jag är värd att få en massa skit. Dom ser att jag blir sårad, lever dom på det? tycker dom om att se en männsika ledsen? Jag börjar undra. Jag undrar vad jag gjort för att förtjäna detta. Jag lever för att få andra att må bra. Jag skulle kunna vända mig ut och in för att få mina nära och kära att må bra. Att ställa upp på mina vänner och min familj är något jag brinner för. Vill kunna tro på karma men börjar tro att det inte existerar.

Tårarna får falla när ingen ser. När det är mörkt och tyst i min lägenhet!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0