2 timmar och 30 min

Hej!
 
Va med Olivia på gymmet när hon skrev in sig där idag :D Eller jag förov mig lite så kom när hon börjat mötet. Men sen så gick vi ner på stan för hon skulle hämta ut nåt paket. Sen så gick vi hem till henne så bjöd hon mig på tårta och saft, NOMNOM! Fick även proteinpulver av henne. Hmm borde ju va jag som gav henne nåt eftersom det va hon som fyllde... Pinsamt! Men ska klura ut nåt, är ju inte så tät om man säger så. Sen gick jag iaf till jobbet och slet. Ne inte direkt va. Va där i 2 timmarr och 30 min och det fanns knappt nåt att göra.
 
Imorgon är det tisdag och då har jag fått med Olivia att gå till gymmet med mig :D Vi ska köra mage/rygg och bodycombat! <3 Älskart!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0