Året 2012!

Hej!
 
Ja nu har jag pysslat lite här i hemmet inför kvällen :) Oroligt vackert... Men det är tanken som räknas oftast! Vet inte riktigt när alla kommer, Olivia och hennes kille kommer kanske vid 20 någon gång och Sandra och hennes grabb har jag ingen aning om. Men får väl gå och dansa i min ensamhet ett tag då ;) Ska ju försöka göra mig vacker också. Ne detta kommer bli en fin kväll!
 
Jahapp vad kan man säga om år 2012? Öhm om jag ska ta det första ordet jag tänker på är det TÅRAR! Fy vad jag gråtit detta år! Att en människa kan styra en annan på detta sätt, det är ju sjukt! Som han sårat och drivit med mig och mina känslor. MEN DET ÄR SÅÅÅ SLUT MED DET NU! Kan prata med honom när jag ser honom men inga desperata sms eller göra massa saker för att få hans uppmärksamhet. Så sjukt att jag slösat ett år på ett svin! Men är glad för min familj och mina vänner som stöttat mig när jag varit ledsen.
 
Fick nåt jävla vikthets mitt i hela skiten också, men jag fastnade inte som tur va! Fick hjälp i tid. Min chef tog kontakt med en kurator som jag gått och pratat hos. Skönt att få prata av sig. Sen flyttade ju min älskade Sandra in till stan och tvinga mig över på mat. TACK! Mina mål som va att vara så smal som möjligt ändrades till att se frisk och tränad ut. Är inte framme vid målet än men det kommer ;)
 
Har blivit mycket modigare detta år! Sakner jag inte vågat innan har jag tagit mig mod till. Och kommer bli ännu modigare 2013! Hmm vad har hänt mer? Träffat pusskillen ;) Träffade honom för typ en månad sedan och det känns som jag känt honom mycket längre än så. Har ingen aning om hur det kommer bli mellan oss, men ser fram emot att ta reda på det :) Fan va jag känner mig stark och glad! Nytt år, nya möjligheter och mål!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Pusskillen

Bara kämpa kämpa <3

2012-12-31 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0