Dålig Tidsuppfattning?

Hej!
 
japp klockan 09.00 ringde alarmet så vackert... Det va bara att kasta sig upp och börja stressa igång dagen. Stoppade in 2 bullar i mikron och kasta i mig, samtidigt ringer mamma. Så klär på mig ytterkläderna och kastar mig ut i halkan, har fortfarande mamma i telefonen. Ner till banken och tog ut 100 spänn som jag skulle ha till sjukgmnasten. Därför jag stressade, för att jag skulle va hos sjukgymnasten klockan 11.15. Babblar på med mamma så vägen dit blev inte så tråkig. När jag nästan va framme så skulle jag kolla på kockan för att se hur lång tid det va kvar till min tid. ÖÖÖÖHM! 10.17 står det på mobilfan. Vad i helvete.... Har stressat helt i onödan. Vad gör man i Lasstorp? Ligger åt helt fel håll från vart jag bor så kunde inte gå hem igen. Så jag gick ner på stan sen gick jag dit igen. Kul Fiia kul. Jag ska alltid va i tid, men asså en timma är väl lite att ta i?!
 
HAHAH! Aja det gick bra hos sjukgymnasten iaf. Ska tillbaka på torsdag. Senare ska jag möta fina Olivia på gymmet, hon ska skriva in sig :D YEEEEY! Sen fyller min snutta 21 år <3 Hon sa att hon skulle bjuda på tårta, mUMs! Sen ikväll ska jag jobba 2 timmar och 30 min.. Hur ska jag klara det? ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Från när Olivia fyllde 20 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0