DANSA!

Hej!
 
Blev en bra lördag :) Olivia kom vid halv åtta sen så körde vi igång och börja dricka och bytte kläder typ 5 gånger. Inte lätt med beslutsångest... Olivias kille körde oss till PULS. Asså märks att inte många går ut helgen innan nyår, va typ ingen på dansgolvet och INGEN kö. Kors i taket! Gud va vi dansade, vi fick till och med ont i fötterna. Men kan ju säga att det finns en del muppar även i Norrköping. Fick knuffa iväg en kille typ 5 gånger under kvällen! IDIOT! Men det gjorde inget för jag fick pussas med danskungen ;) Så underbart att se en människa kunna bjuda på sig själv. Sköning asså! Och fina Ida kom och hämtade oss, så snäll! <3
 
Det enda jag ska göra idag är att städa, annars ska jag inte göra NÅT!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Jag och Olivia igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0