Dansgolv och duett!

Hej!
 
Snackar med mina 2 brudar på fb, Sandra och Olivia. Sköningar asså! Ska fira in det nya året med dom plus Sandras pojkvän och troligtvis några av hans vänner. Vi ska äta gott och skaka rumpa. Min lägenhet kommer fövandlas till ett dansgolv! Och jag och Olivia kommer sjunga duett när ni blivit lite runda under fötterna. Låter väl helt underbart! Jag och Sandra är då med i VÅGA VÄGRA UTGÅNG I KATRINEHOLM! HAHAH asså denna stad är ju på väg att spåra ur. Äckliga och dryga människor! jag och Sandra stannar iaf hemma och skippar staden. Dom andra vet jag inte hur dom gör :P Finns dock ett problem!! Vem ska jag pussa på nyår? Blir utan en nyårspuss detta år också, buhuu stackars mig! Får väl pussa min nalle Mark eller nåt ;) Inte ofta man ser fram emot att det ska bli måndag.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0