En torsdag!

Hej!
 
Japp idag har jag varit i Norrköping och shoppat lite :) Blev lite smått och gott. Väldigt dålig REA tycker jag. Men men kul att komma iväg bara. Kände dock att jag sovit väldigt dåligt dom senaste dagarna. Det märkte nog även Sandra och Marcus eftersom jag pratade baklänges hela tiden, kastade liksom om orden. HAH! Ja herregud så det kan bli. Men vi skyndade hem eftersom jag skulle jobba på gymmet. Men när jag kommer dit med andan i halsen så säger dom att det inte är någon barnpassning... Åhh aja men det är alltid trevligt att komma till gymmet. Fick skjuts hem och hämtade träningskläderna sen drog jag och Olivia och träna en sväng. Tyvärr va ingen av oss direkt taggade så vi satsar på att träna en sväng imorgonförmiddag. Efter gymmet iaf så lånade vi Olivias sambos bil och drog och handla :D HAHAH asså läskigt att köra bil när man inte är van, och speciellt när det inte gick att få fram sätet. Men nu har jag fått hem lite grönsaker och onyttigheter :/ Föll för frestelsen... Men men det tränar jag bort! Och det får ta och bli sallad ett bra tag framöver. Ska väl tillägga att dagens höjdpunkt va att jag fick träffa en fin kille att pussa på ;) Inte varje dag det inte! Han va så fin när han kom där i sina träningskläder, AWWW! Nu kommer vi inte ses på jättelänge, TRÅKIGT!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0