Hårdträning ikväll!

Goddag!
 
Redan tisdag och den 18e december! Det är ju sjukt vad tiden går fort. Men tiden får gärna gå snabbt så det blir helg snart ;) Hmm vad händer denna dag då? Jo jag har lovat en viss snygging att jag ska städa ur mina skåp i köket... Så får väl ta ett ryck och städa lite. Sen iväll blir det träning med fina Olivia :D Ska verkligen ge ALLT jag har!
 
Annars då? Hmm jo det finns ju en person som kom in i mitt liv för ett litet tag sen och har gjort mig till människa igen. Är så tacksam för det. Tänk så många nätter jag gråtit mig till sömns av den smärta jag haft i kroppen, på grund av en annan människa som velat ha makt över mig. Att ständigt försöka känna att man ska räcka till men aldrig lyckas. Man har alltid varit värdelös och mindre värd. Den fina personen som fått mig att leva igen är värd mer än guld. I hans närvaro så känner jag mig som en prinsessa. Han är en av dom snällaste personer jag mött. Somnar alltid med ett leende på läpparna nu för tiden. Tack tack tack <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2012-12-18 @ 14:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0