Hemgång!

Hej!

Japp där har en helg bara susat förbi... Ville att den här helgen skulle gå långsamt så jag verkligen kunde njuta av den. Men njutit det har jag, att umgås med en så fin människa kan man inte göra annat än att njuta. Så otroligt omtänksam och snäll person! Känns som man känt varandra mycket längre än vad vi egentligen gjort. Skulle kunna prata med honom om vad som helst. Men har märkt att när man sitter och pratar med en mogen kille som dessutom har otroligt fina ögon så tappar jag alla ord ibland. Vet inte vad jag ska säga eller svara. Känns då dumt . Usch det va jobbigt att sätta sig på tåget hem :( en jobbig känsla! Jag mår så bra men samtidigt känns det som tårarna ska komma när som helst. Kommer sakna denna människa väldigt mycket!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0