Inte som planerat!

Hej!
 
Japp förändringen blev i slutenden att jag tappade 2/3 av mitt älskade hår :( Fyfan har verkligen mått skit och gör fortfarande! Så ska det liksom inte bli! Menmen man ska inte hålla på själv men trodde liksom inte jag skulle tappa så mycket hår. Håret för en tjej är ens kvinnlighet. Man känner sig snygg och stolt med ett fint hår. Tänk er att tappa en stor del av er stolthet. Mitt hår har varit det enda jag tyckt om på min kropp... Nu är det borta liksom :(
 
Aja idag kommer bli en fin dag :D Ska åka till vackra Norrköping och träffa en fin kille. Han har planerat hela kvällen, så söt! Hoppas han inte skäms allt för mycket för att gå bredvid skallepär ;) Ne så illa är det inte. Ha en fin helg!
 
PussPuss
 
/Skallepär
 
Har satt i lite löshår nu så det ser ut som ljusa slingor... Annars är det typ bara lite slingor kvar av
mitt egna hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0