Längtar!

Hej!
 
Usch mardrömmar hela natten! Och när jag väl vaknar och ska försöka somna om igen så börjar jag drömma andra mardrömmar istället... Så sömnen inatt va väl sådär. Onsdag idag, skulle ha gått ner på stan med Sandra men hon ångra sig. Men om en stund ska vi ut på en promenad istället :) Sen ikväll ska jag jobba. Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen och på kvällen ska jag ha lite barnpassning. Efter barnpassningen ska dom som jobbar på gymmet ses och ha lite julmys :) Så det ska bli trevligt! Sen är det fredag :D LÄNGTAR! Då bär det av till Norrköping. Ska bli skönt att få sova i en varm famn, sover betydligt mycket bättre då! Ska bli mys att träffa denna fina herre ;) Vet inte om jag ska försöka fixa fram en bil eller ta tåget? Tror det blir tåget, faktiskt. Det är ju så läskigt att köra nu när det är sånt här väder. GE MIG FREDAG!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0