Säg ifrån!

Hej!
Ja denna dag susade visst också bara förbi... Hann med en fika på typ 2 timmar ihop med min fina Olivia <3 Gud vad jag saknat henne! Och nåt otroligt kul är att hon ska börja träna på mitt gym :D ELler mitt och mitt, där jag tränar. Fick hoppa in och hjälpa till med barnpassningen lite idag också. Det gick bra, fick lite spya i håret bara ;) Sen körde jag ett tufft bodyseppass, FYFAN! Träna utan att ha ätit är inte bra. Såg stjärnor och va helt snurrig. Usch! Sen la jag mig i solariet, men asså trodde jag skulle kräkas! Som tur va så fick jag skjuts av min älskade fru :D Så hoppade in på ICA och handla lite mat så nu börjar jag bli människa igen!
 
Imorgon blir det jobb och träning :D LOVE IT! Men asså snacka om att jag längtar till helgen. Pratade lite med mamma förut, och kände verkligen att jag ser fram emot att familjen kommer hit. Men måste planera in en storstädning här innan lördag, ah även innan fredag eftersom jag får besök även då ;)
 
VA skönt det är att säga ifrån när man verkligen känner att det räcker! Fyfan nu har jag fått tagit på tok för mycket skit än vad jag egentligen är värd! Jag tänker inte ta mer skit och det hoppas jag personen fattat nu! Jag är värd så mycket mer än så. Dags att börja tro lite på sig själv och sätta stopp! Jag är faktiskt en människa med känslor och inte en säck med potatis som man kan sparka till på!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0