Sankta lucia!

Hej!
 
Ja vad har hänt detta lucia? Jo inte så värst mycket... Följde med Sandra och köpte ett par skor. Tyvärr hade jag på tok för lite kläder på mig :( Aj mina ben! Sen va vi och handla lite och sen gjorde jag kola. MIN egna kola som alltid blir perfekt :D MUMS! Kommer nog troligtvis äta upp kolan innan lördag, men får väl göra ny kola. Sen har jag satt upp granen! Brukar sätta upp den dagen innan julafton men på lördag kommer ju min familj hit. Vi ska ha julmys och äta middag och så i mitt lilla hem. Ska bli sååå mysigt!!! Kommer nog bli en bra helg det här ;) Ah annars så har jag jobbat lite ikväll och nu sitter jag framför tvn.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0