Snö i mängder!

Hej!
 
Äter risgröt och vörtbröd, juligt va? Plus att det snöar massor och julmusiken är på. Inatt har jag sovit kanon! Känner mig nästan utsövd. UNDERBART! Inte så konstigt med tanke på att jag va igång hela dagen igår. Idag ska allt inte gå så fort ;) Ska äta klart min frukost, träna med Sandra och förhoppningsvis få min mobil lagad någonstans. Den är helt sprucken på framsidan :( Tänker bara på alla julklappar jag inte kommer kunna köpa pga detta :( Fan! Sen ska jag nog städa lite. Kanske drar till gymmet en sväng ikväll också.
 
FAn va mycket bättre jag mår nu! Inte helt bra men det är helt klart skillnad på hur jag mått innan. Har inte ångest varje dag, gråter mig till sömns och har en klump i magen hela tiden. Tror det är snön och stämningen som gör det. Visst kan jag må skit om jag börjar TÄNKA men försöker att inte göra det.
 
Nej nu ska jag äta klart och fixa mig lite :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0