Spännande!

Hej!
 
Visst verkar mitt liv rätt så ospännande just nu? Och ja delvis så är det så men en del saker väljer jag att inte skriva här ;) Kan väl säga att det händer lite saker som gör att jag är gladare nu iaf. Och inte bara detta underbara väder.
 
Har bakat julgodis med Sandra men det verkar inte vilja stelna... KUL! Nu kollar jag family guy och känner mig halvdöd. Sandra och Macus kommer över sen och kollar på Solsidan med mig :D YWEEEY! Det är så tråkigt att sitta själv och glo. Nej hoppas denna vecka går snabbt! Längtar till helgen <3 Då får jag finbesök på fredagen och på lördagen kommer delar av familjen på julmiddag hos mig. :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0