Tråkigt nog!

Hej!
 
Gick och funderade på en sak på väg hem från jobbet. Det här med förlovningar, det är en otroligt fin sak. MEN det har liksom tappat sin charm. Folk går och köper ringar hit och dit. Att förlova sig ska vara något fint och kärleksfullt. Tycker det börjar spåra ur tråkigt nog. Kom ihåg när jag gick på höhstadiet, då va det en kille i 9an som förlovade sig med en tjej i 7an. Asså förlova sig va nåt vuxna gjorde tyckte jag, det blev liksom helt fel! Tycker inte man behöver köpa en ring och sätta på fingret för att visa sin kärlek för någon annan. Tycker absolut att det är något fint och hoppas självklart att jag även kommer dit en dag. Men då ska jag vara säker på att jag vill vara med denna man!
 
Ne nu har jag ätit lite och ska snart tvätta bort sminket och lägga mig :) Imorgon blir det Norrköping och shopping med Älskade frugan och hennes pojkvän. Ska även få pussas lite med en söt kille ;) hihiihih
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0