Underbart!

Hej!

Bästa helgen på länge och inte en droppe alkohol :) kvällen igår blev såå bra! Många runt sig som man älskar och man bara njuter av att må så bra. Får gåshud! Har inte mått bra på väldigt länge som många kanske sett här. Det har liksom börjat bytt håll och gå mot det bättre! Nu behövs det bara ett jobb sen mår jag bra.

Det jag är mest glad över är att en person som jag varit "kär" i över ett år och som behandlat mig som skit liksom är borta ur mitt huvud. Visst inte helt men har börjat inse att jag är värd mer än så. Har träffat en människa som ser mig och ger mig komplimanger för den jag är. Väldigt ovant men fan så mycket bättre det känns! Jag är någon och jag är någon bra.

Inte bra att lyssna på sorglig musik just nu. Men gråter ur mig det onda, det som tyngt mitt hjärta väldigt länge nu.

Älskar alla mina underbara vänner, min familj och personen som har dålig humor men ändå får mig att le.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0