Värme och respekt!

Godnatt!
 
Japp somnade vid typ sju och vakna vid nio, bra gjort... Sitter och kollar på filmen du har mejl. Har sett den förut men den är så mysig. Imorgon ska jag ner på stan med brudarna och inhandla det vi ska ha till kvällen. Tror den kommer bli mysig. Middag, dricka och skratt. Underbart! Sandra kommer ha med sin pojkvän och Olivia tar nog med sin kille en sväng. Så det kommer bli en bra kväll! Fira in det nya året med dom bästa vännerna, tyvärr ska Ida fira på annat håll.
 
Den här killen jag skriver att jag pussas med, han är en otroligt fin och intressant person. Har aldrig träffat en sån person som honom. Visst alla är unika men han är verkligen speciell. Han får mig att skratta och må bra, nåt jag verkligen saknat. Alla tänder på olika saker, vissa tycker det är sexigt med fina ögon andra gillar muskler. Visst är det sexigt, men vet ni vad jag märkt att jag tycker är sexigare? Jo att man vågar visa vem man är. Att man inte försöker vara någon annan eller spela tuff. Och han vågar verkligen visa det, väldigt fascinerande! :)
Varken han eller jag vill rusa in i något förhållande och det känns skönt! Även fast jag kan sakna att ha någon vid min sida. Men vi tycker om varandra och håller på att lära känna varandra. Det här med att lära känna varandra är väldigt bra! För i dom 2 förhållanden jag haft innan gick det så fort. Vi lärde aldrig riktigt känna varandra innan vi gav oss in i ett förhållande. Om det inte blir han och jag så har jag i alla fall en vän för livet. Vi tar det som det kommer :) Men han har fått träffa mina föräldrar och jag har fått träffa hans familj, så det där jobbiga är över ^^ Han har en väldigt fin liten familj. Otroligt trevliga, precis som han! En mogen kille som vet vad han vill och är otroligt omtänksam och fin. Jag blir varm i hjärtat när jag tänker på honom, och saknar att va i hans närhet. GULLUNGE!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0