Ångest? Sjuk? Vad?

Tjuuu!

Blev inte så mycket bilder från helgen... Ajaa den va iaf skit roligt och annorlunda :) Tack för det ni som var inblandade! Idag har jag jobbat 12-20.45, det känns. Är inte trött men mår inte så bra just nu. Får knappt i mig mat och får nästan ingen sömn. Har sovit va 9 timmar på 3 dagar :(

Igår ca 22-23 så hände något väldigt skumt. Min kropp la bara av på nåt sätt. Hade mått illa nästan hela kvällen, men mitt hjärta börja slå JÄTTESNABBT helt plötsligt. Såg verkligen på mitt bröst hur hjärtat slog. Mina händer började sedan att skaka jättemycket, kunde inte hålla dom stilla. Hade precis sagt hejdå till Sandra på facebook. Blev rädd för vad som hände med mig, så skulle gå till sängen och lägga mig. Det gick långsamt och precis vid sängen la mina ben av, det va som om dom blev spagetti. Fick lock för öronen och det började typ pipa. Det har jag varit med om förut, precis innan jag svimmat så har det blivit så. Denna gång så va jag ändå med även fast jag föll ihop långsamt på golvet.
Hade mobilen på laddning i sängen, eftersom benen kändes som ton och inte gjorde som jag ville så drog jag mig upp i sängen. Skrev ett sms till en kompis i närheten så någon vet att jag mår inte bra ifall det skulle bli värre. Det gick knappt att skriva eftersom mina händer skakade så mycket. Såg ut som jag skrev sms på fyllan. Skrev även sms till Sandra så hon visste. Kom upp i sängen tillslut, med smink och fullt påklädd ligger jag där i sängen med tårarna i ögonen. Vad hände med mig? Varför blev det såhär? Låg i timmar och kunde inte sova. Somnade ca kl 5 och vaknade till vid 8. Kändes som jag hade sprungit i flera timmar eller nåt. Kroppen va helt slut.

Idag har jag mått bättre, känns lite konstigt i bröstet och mått illa.

PussPuss

/Fiia




Vad är det som gör att jag mår såhär? Är jag värd det? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0