Aptrött!

Godkväll!

Jaah nu är denna jobbvecka över. Är helt slut efter denna helg, inte för att det varit så jobbigt på jobbet men att jag knappt sovit och varit så nere. Det tär på krafterna att må så. Challe och jag åkte och överraskade hemma hos mamma igår, hon hade kusinkväll där. Hon blev jätteglad och det blev vi med, va så längesen man träffade alla. Min moster hade med sig sin hund och jag är ju pälsdjursallergiker så fick en aning allergiskreaktion. Men det va nog för jag satt inlindad i en filt som tydligen vovven brukar gosa med... TYPISKT! Visste ju inte jag :( Så när vi skulle åka hem så va mitt ena öga helt svullet och rött! Kära bror skrek, FIIIA AKTA ett antal ggr under vägen hem. Inte lätt att se med bara ett öga ju xD Plus att jag va sjukt trött.

När jag vaknade idag så fattade jag inte ens vart jag va, hade så ont i ögonen inatt så hade svårt att somna. Med ögon som såg ut som en mullvads så hoppade jag upp på cykeln och trampa till jobbet. Hahaha hon som jag jobba med såg på mig lite undligt, inte så konstigt när ögonen är röda och knappt går att öppna xD men det blev bättre framåt dagen. Körde delad tur så på rasten åkte jag förbi pappa och krama om dom, sen åkte dom iväg till stugan så jag hängde med bror. Sen drog jag till gymmet och tränade en timma typ.

Hände en liten undlig grej där. När jag står och byter om så öppnas bastun (gemensam bastu med herrarna) inne i omkrummet men den stängdes lika snabbt. Jag bara öhm okej och fortsätter med mitt. Så öppnas den igen, där står jag i bh och träningsbyxor... Kommer ut en kille och frågar om jag kan komma, jag fråga vad vill du och försöker täcka min halvnaknakropp med armarna. Han bara kom och veva med armen, tänkte om någon svimmat i bastun så går dit och tittar. Så ställer sig killen där och pekar på bastumakapären och frågar, hur får man igång den här? ÖÖÖH?! Jag svara lite halvdrygt, det vet väl inte jag? men du får inte gå in sådär det här är ju faktiskt tjejernas omklädningsrum! Han svarar, men jag behövde ju hjälp?! JAA men du får iaf inte vara här hejdå! Stänger dörren och går tillbaka, då öppnas den igen och han tittar ut och säger, Ursäkta det va inte meningen. Asså vafaan va det där för nåt pucko? Han va väl typ i min ålder.

Nej nu är jag ledig imorgon så ska njuta av denna kväll :)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0