Drogen KÄRLEK!

Hur gammal var den äldsta du kysst: Öhm jaahdu.. 26 tror jag

Hur många har du varit riktigt kär i: 2 men en på RIKTIGT!

Vad tycker du om kärlek: Det är helt underbart!

Saknar du någon speciell person: För mycket...

Kan man vara vän med sitt ex: Det går men det är otroligt svårt.

Har du svårt för att bli kär: Njaa jag vet inte

När kysste/hånglade du med någon sist: Igår

Ångrar du det: Inte alls :D

Har du kysst någon idag? – Nej

Har du ett förhållande? Nej :(

Är du romantisk? – Jag kan om jag vill. Men skulle nog vara mer romantisk idag än förut.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Aldrig i livet!

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – För många gånger

Vad hette din första flickvän/pojkvän? – När jag va liten, Rasmus. Det mer seriösa, Kjell

Hur länge höll det? – Hahah Rasmus höll rätt länge tror jag fast man va så liten. Med Kjell 2 år

Hur länge var ditt kortaste? – Haha 1 dag i Stockholm på skolresan med klassen, jävla tjatig kille! ;)

Hur länge var ditt längsta? – 2 år

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill ha ett förhållande

Är du singel? – Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – ABSOLUT! Har varit med om det

Är du kär just nu? – Ja...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0