Före & efter!

Hej mina pluttar!

Har tränat klart för denna dag. Fick även med mig Samira, blir roligare att träna ihop med någon :) Körde så gott jag kunde. Såg stjärnor ibland och det va nog ett tecken på att tagga ner. Såå himla varmt, klagar inte men det blir lite svårare att träna när det är såhär varmt. Nu har jag ätit en god kvällsmat, riskvick, nyttigt bröd och ett glas mjölk :) Nomnom! Kan leva på "frukost" dygnet runt. Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av kvällen. Jobbar kväll imorgon så behöver INTE gå upp tidigt. Mamma kommer och hälsar på mig en sväng innan jobbet. Har inte träffat henne på säkert 3 veckor!

PussPuss

/Fiia


Före och efter bild :) Skönt att slippa "fjortisfärgen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0