Galen!

Hejsan!

En ledig dag, va underbart! la mig inte fören vid 4 inatt kanske... Blev galen igår och bara störtbölade och skrek. Är väldigt skör om man träffar rätt punkt, då kan hela mitt liv rasa samman. Igår va det mamma som fick mig att få ett sammanbrott. Det va som hon tryckte på en knapp där allt bara blev kaos i mitt huvud. Jag har så mycket inom mig som jag försöker dölja. Det va egentligen inte mammas fel men hon lyckades få mig ur balans där och tappa det fejkade glada skalet jag föröker dölja mina känslor med. Va så oxtokig på människan fast det egentligen är en annan jag är ledsen på men det fick gå ut över henne. Vi pratade iaf inatt och löste det, har berättat nu hur jag verkligen mår och känner.

Aja, ska väl snart börja göra i ordning. Ska försöka få tag i en bil så jag kommer till Vingåker, ska träffa mamma och hitta på nåt mysigt :) Jag vill ut i skogen men vi får väl se om hon är så sugen på det. Tråkigt väder idag, båser som tusan hör jag.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0