Helgen!

Tjooo!

Varför går alltid helgerna så fort?! Imorgon börjar allvaret igen, då får man sluta upp att vara oseriös och sitta upp hela nätterna :) Har i alla fall haft en bra helg. Lillebror och flickvännen va ju här på Fredagen och det var väldigt trevligt. Så söta ihop dom små liven. På lördagen blev jag bjuden på grillat hos pappa, sen kom Sandra och Marcus förbi och då bestämde Sandra och jag att vi skulle dra till mig och dra en utgång. Men blev det så? nepp! Vi ångra oss och drog hit två snyggingar och hade en trevlig kväll/natt hos mig istället :) Sista personen drog typ vid halv tre.

Idag har jag varit hos pappa en sväng och lekt med systrarna :D Jag fick sminka dom, men RIKTIGT smink. Dom va helt till sig över att dom fick så långa fransar av mascaran, HAHA sötungar! Och röda läppar, vilken grej. Sen drog jag hem och städa lite efter gårdagen. Bjöd en kompis på lite mat också, blev så himla mycket över. Men nu sitter jag här ensammen och kollar mamma mia. Snart sovdags, jobb imorgon.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0