Jobba, städa och träna!

Hejsan!

Jobbat 7-12 idag. Chillpass! Men är tröttare än tröttast... Sov inte alls gott inatt. Drömde om djurplågeri :( Jag är ingen direkt djurvän men tycker ju inte illa om djur, eller några kanske! Eftersom jag är allergisk mot pälsdjur har jag liksom inte haft någon direkt relation med djur, därför har jag inget intresse för dom. Men drömde att hitler hade gjort massa dumt med djuren och lät dom lida. Fyyy kommer ihåg att jag inte ville se och blundade, men varje gång jag tittade igen så va alla djur kvar. Sen drömde jag att jag fick en hund (golden) och skulle mata den, men va så hungrig att jag åt upp resterna. EUUUW! Vad har jag för sjuka drömmar?

Satt i min vita soffa igår kväll och kollade ut över min lägenhet, herrejävlar vad jag måste städa såg jag då. Har liksom inte tid, jobbar rätt mycket sen när jag kommer hem är jag så seg... Men nu är det iaf gjort! Det mesta i alla fall! Tvättid på Fredag. Hatar att tvätta! Skulle egentligen jobba imorgon men i Juni jobbade jag en dag för Samira så hon skulle ta en tur för mig så jag gav henne min kvällstur imorgon :D Sköööönt! Ledig tors och fre. Sen jobbar jag heeela helgen. Men ska bli skönt att vara ledig, känner mig jättestressad men vet egentligen inte varför.

Ikväll ska jag träna och har fått med Samira :D Eller hon skulle se om hon hann men jag hoppas verkligen det ;) Roligare att träna när man har med någon man känner. Måste även köpa nya träningskläder! Man tränar bättre när man känner sig fin sen har ett par träningsbyxor blivit FÖRSTORA :D YEEEY!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0