Lugna favoriter!

Godnatt!

Sitter och lyssnar på lugna favoriter medan tårarna rinner ner för mina kinder. Jag mår inte bra, det gör jag inte. Varför ljuga om det? Jo för man orkar inte ta upp hur man mår varje gång någon frågar. JAg kan ju inte börja rabbla upp hur jag känner och tänker varje gång någon undrar. Både ointressant och jobbigt för den som frågar. Kan berätta hur jag mår för den jag känner att jag kan göra det till.

Att ha en känsla man inte kan göra något åt är otroligt jobbigt och stressigt. Vart ska man ta vägen med den? Skulle gärna kasta känslan i ett hav och hoppas på att den sjunker ner till botten!! Låt den aldrig mer få tag i mig. Jag bryter ner mig själv i små små bitar, bitar som är svåra att pussla ihop för dom är så många. Går knappt att se vilken pusselbit som hör till vilken.

Nu ska jag fortsätta lyssna på lugna favoriter och låta tankarna virvla runt i mitt huvud. Snart blir det sängen!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0