Mamsingen!

Hejsan

Åhh vaknade halv nio idag... Ställde klockan på 11 eftersom jags ka jobba kväll idag. Men min kropp ville inte sova längre, TYPISKT! Gick och la mig i soffan en stund istället, somnade en halvtimma så det va väl bra. Låg med huvudet på armstödet så när jag vaknade hade jag grymt ont i nacken, men det har gått över.

Guud så det ser ut här hemma. Egentligen bara småplock men orkar inte ta tag i det idag. Får ta det imorgon... Tror icke det blir av. Nej ska träffa mamma om ca 45 min vud busstationen :D Happy! Får se om hon känner igen mig. Nästan en månad sedan vi sågs ju!

Imorgon är det fredag, rätt logiskt eftersom det är torsdag idag. Men då är det jobb som gäller sen hem och fixa och på kvällen bär det av till Örebro och parta lite med 3 snyggingar :D Middag och utgång står på schemat. Sandra och jag har fixat sovplats på egenhand men det är hemligt ;) Är ni vän med mig på facebook så kommer ni nog bli uppdaterade om vart vi kommer sova ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0