Sång och nudlar!

Goddag!

Sitter och sjunger till lugna favoriter och äter nudlar. Just nu spelar utan dina andetag, den är ju underbar! Sitter även och planerar en liten tripp till Norrköping imorgon. Måste låsa upp mobilen som ligger på en hylla och blir dammig! Den jag har nu kan jag ju mata fåglarna med, så oduglig! Ska även träffa en vän jag inte träffat på snart 3 år! :D En kille jag lärde känna genom mitt första ex (Kjell). Så jag och Sandra åker dit en sväng imorgon. Försökte ta en sovmorgon idag, visst jag sov längre än jag brukar men det va inte lätt att sova när dom renoverar lekplatsen som ligger precis utanför min balkong... Nej nu ska jag tagga inför jobb och fortsätta äta min mat som troligtvis börjar bli kall.

PussPuss

/Fiia


HAha Fredrik Arvefalk som jag kommer ihåg honom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0