Tränat klart!

Godkväll!

Jobbat idag, 7-12. Rätt så chill pass men har sprungit nästan heeela tiden. Man blir helt slut i huvudet! Fast fick såååå mycket komplimanger på jobbet idag. Både från boende och personal :D Dom tycker om mig och tycker jag gör ett jättebra jobb. Det känns skönt att dom tycker så. Efter jobbet så träffade jag min fruga Elin :D Vi träffas nästan bara när vi är ute så det va kul att ta en lunch ihop i nyktert tillstånd ^^ Sen skulle jag träffa en annan kär vän. En mycket trevlig dag!

När jag kommit hem hann jag bara kasta i mig lite mat sen va det dags för träning :D Det är såå härligt att träna och att jag håller igång med det. Det är ju så lätt att komma ur träningsspåret och lägga av. Körde bodycombat idag, ett av dom bästa passen :D Men kände mig lite yr och illamåeende på passet. Så kunde inte ta ut mig ordentligt.

Nu lagar jag kyckligwok och nudlar :D På ett fettsnålt sätt ;)

PussPuss

/Fiia




Snart kommer min lilla mamma och fina Nisse hem från USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0