Trevligt!

Hejsan!

Blev en jättetrevlig kväll igår :) Jag har en sån fin lillebror! Hans tjej va jättegullig och rar :) Han har gjort ett bra kap. Dom va så söta, nykära och fnittriga. Som det ska vara. Dom gick hem vid klockan halv elva/elva. Följde dom en bit eftersom det finns så mycket idioter i denna stad. När jag gick hem så mötte jag ett gäng (grabbar). En av dom sa "dra åt helvete blondie" förstod ju att dom va fulla så jag bara fortsatte gå. Sen springer han efter mig och säger massa dumma saker... som tex "inte ens den fulaste kille i världen skulle vilja ha dig". Ja men tack för den! Jag hade inte sagt ett ord till människan.

Men men va sjukt skönt att komma hem till sängen och sova! Hade ju liksom varit vaken sen 05.45. Idag är en ny dag men vet inte vad jag ska hitta på...

PussPuss

/Fiia


Barnprgram och lite chips såhär på förmiddagen sitter inte fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0