Uppe i varv!

Hejsan!

Har inte sovit så bra som jag gjorde inatt på länge! Hade en fin person vid min sida så kände mig trygg :) Dock vill ju inte personen ha mig men han stannade för det blev så sent, gjorde inte mig nåt! Denna dag har varit fööör mycket alltså. Gick upp vid halv 10, fast vaknade av alarmet vid 9. Körde iväg min vän ;) Sen åkte jag hem och städa lite. Sen började stressen. Lämnade bilen som jag lånat av mamma i Vingåker, hoppade på en buss som jag hann med i sista sekund, satt en otrevlig jävla bakom ratten på bussen... In en sväng på gymmer (2 timmar) sen va det dags att jobba. FYFARAO säger jag bara! Visst det gick bra på jobbet men det va så stressigt och mycket att göra.

Fick sällskap halva vägen hem av lillebror :) gud vad jag älskar den ungen! Han är fan bäst. Bjöd hem honom och hans flickvän till mig på Fredag. Har aldrig träffat henne så det ska bli sjukt kul :D Aja, är typ helt uppe i varv efter jobbet. Har jättesvårt att varva ner när jag jobbat kväll, tar typ med jobbet hem. Men har tagit en dusch och ska hoppa i säng när som helst så får hoppas att jag somnar snabbt.

PussPuss

/Fiia


Japp jag har bara bh och trosor på mig men visar ju liksom inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0