Vad tycks?

Hejsan!

Jobbat 7-12 sen drog jag ner på stan med Samira. MYS! Klockan 13 va det dags för att sätta sig i frisörstolen och byta hårfärg. Går hos världens härligaste och trevligaste tjej, Vera på Heaven or Hell. UNDERBAR TJEJ! Hon vet verkligen vad hon gör och gör det bra. Lämnade frissan lika nöjd denna gång! :D Blev lite mer kopparfärgat nu. Skönt att inte va så blond längre, satan vad det sliter på håret. Nu har jag nyss ätit, eller för kanske 30 minuter sedan. Träning ikväll! Ska faktiskt fixa lite fuskbränna innan passet. Visst har det varit underbart väder idag och är ännu men jag har inte ork att ligga och pressa i solen. Blir rastlös sen har jag haft världens huvudvärk börjar dock släppa nu. SKÖNT!

Nej nu ska jag avsluta detta inlägg med att ni gärna får kommentera och säga vad ni tycker om min nya hårfärg.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0