Fett nice!

Godkväll!

Vilken dag! Först på stan och yrade runt i regnet med Sandra, sen jobbet där det blev lite stressigt men allt löste sig, sen direkt till gymmet :) Va där i nästan 2 timmar. SÅÅÅÅ SKÖNT! Är otroligt nöjd med denna dag faktiskt. Ska träna massor imorgon också! Nu sitter jag och kollar på tv, äter en macka och dricker en proteindyck. Tvivlar på att jag kommer kunna somna sen... Jag får motsatt effekt av träningen, jag blir pigg istället för trött. Men blev väl tappad för många ggr när jag va liten så nåt blev felvänt ;)

Imorgon jobbar jag ett kort pass, skönt! Ska städa, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag skjuta upp det igen...


PussPuss

/Fiia


Undra om man ska fixa lugg igen? Och bli mer naturligt blond? Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0