Helt slut!

Hejsan!

Guud vilken härlig dag! Först jobba 7-12 sen hem och laga god mat. Vid halv tre cyklade jag till gymmet och mötte Samira. Vi stod en liten stund på löpbandet sen hade hon ett möte med en där som gav henne lite råd på hur man går ner i vikt på ett bra sätt. Jag fick också lite tips, det enda jag typ behöver tänka på är att ÄTA... När mötet va slut så cyklade Samira hem och jag tog en pw till utomhusgymmet och körde några repetioner där! HÄRLIGT! Sen en pw till gymmet och körde 20 min crosstrainer. Kl 18 va det dags för ett bodycombatpass, GRYMT! Så jag kan verkligen säga att jag är nöjd med mig själv idag! Plus att jag cyklar vart jag än ska :)

Imorgon är jag ledig, SKÖNT! Vad ska man hitta på tro? Ska ringa ett viktigt samtal och träna iaf, det är det som är planerat.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0