Midsommardagen!

Hejsan

Trevlig kväll hos Sandra igår. Trevligt folk och inget tjafs :) Vi lekte massa lekar, drack och rökte vattenpipa. Härlig kväll, men vid halv två blev jag lite trött så jag smög in i hennes föräldrars rum och "vilade" lite. Ställde klockan på 2 men hade väl råkat stänga av alarmet så vaknade vid 4, HAHAH! Alla trodde jag hade dragit. Jag gick ut i köket där jag hörde att det va folk, så skriker Sandra "WTF! Jag trodde du hade dragit!" HAHAH! HAde missade samtal och sms. TRÖTT TJEJ! Men ringde mamma så hon kom och hämta mig, det är ju skönast att vakna hemma när man har varit ute :)

Nu har jag halvt tagit på mig träningskläder, ska ta cykeln upp till willys eller nåt och köpa lite gott till kvällen tänkte jag :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0