Nu ni!

Hej!

Yeeey! Nu har jag bokat tid för färgning :D Shiit är nervös ju! Fick tid på Onsdag kl 13. Valde mellan Fru Quist eller Heaven or hell, men det blev heaven or hell. Tror dom är duktiga, eller hoppas verkligen det. Om man skulle tyda hennes blick med ord så skulle det låta såhär "herregud vad hon har förstört sitt hår! Det här är hopplöst" ^^ HAHHAHA! Men hon sa att det skulle gå att fixa, men man får nog färga några ggr innan det blir som man verkligen vill ha det.

Gick i lite affärer medan jag valde vilken salong jag skulle gå till. Har velat ha en vit kavaj jättelänge, så går jag runt på hm och gluttar lite och hittar en vit kavaj som jag kollat lite på :) Den va nedsatt från 299:- till 150:- PERFEKT!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0