Ny hårfärg?

Hejsan!

Orkade inte skriva nåt igår, det hände inget speciellt heller diekt. Bjöd syskonen på glass nere på stan i alla fall, dom va så nöjda så :) Igår kväll så fick jag för mig att jag ville byta hårfärg. Satt vid google nästan hela kvällen och försökte hitta någon bra bild på hur jag vill ha det. Hittade många bilder men det är nog en jag känner är lite mer jag ;) Tänker inte säga vad jag ska göra, det får ni se! Hoppas bara det blir bra, har haft samma hårfärg i 7-8 år. Jag gillar egentligen mitt platina hår men aah nåt vill jag förändra och då får det bli håret.

Ikväll ska jag jobba, ska faktiskt jobba hela helgen. Men på Måndag är jag ledig och då ska jag träffa mina lilla mamma som åker till USA i 2 veckor snart :) Inte ett dugg avundsjuk...

PussPuss

/Fiia


Hahha en tjej på typ 14 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0