Ojoj!

Hejsan!

Direkt efter jobbet igår så drog jag ner på stan med Ida :) Hittade faktiskt rätt mycket fint. 2 bhar, 1 par trosor, en jättefin klänning som jag ska ha på mig imorgon, tyvärr va den förstor men sätter ett bälte i midjan så ser det lite bättre ut, och sen åkte vi till Scorett i Vingåker och köpte skor. Ville inte ha några dyra skor som kanske går sönder så köpte ett par för 199:-. DOm va lite roliga faktiskt, dom gick emot min stil lite. Massa rämmar, ÖPPEN TÅ som jag hatar och mycket olika färger. Ni som känner mig vet att jag nästan aldrig bär plagg med färg. Vet egentligen inte varför, har nog fått för mig att jag inte passar i det. Försökte få ett kort på min midsommaroutfit men det gick inte så bra, men det kommer komma en bild :)

Idag jobbar jag sista dagen innan 3 dagar ledighet :D Ska jobba ikväll så har dagen att chiilla på. Ska tyvärr städa heeela dagen. Har disk som bokstavligen luktar avföring, INTE OKEJ. Ha en underbar dag!

PussPuss

/Fiia


Där har ni min klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0