Ojsan svejsan!

Hejsan!

Det va längesen jag va här och skrev! Men kom och tänka på bloggen så blev tvungen att skriva ett inlägg. Jaah hur ser mitt liv ut just nu?

Jobbar och står i. Har jobbat på Furuliden sen studenten men denna sommar så är jag på Strandgården. Inget illa menat mot Fruliden men jag klarar inte av den stress och dom tunga lyften som finns där. Tyvärr! Men självklart så saknar man ju både personal och boende där. Men strandgården är ett lättre ställe att arbete på för mig. Trivs jättebra där :) Men är rätt trött i kroppen, Fre-Tors det känns! Har 3 dagar kvar att jobba sen är jag ledig fredag till söndag, det ska bli skönt!

Jag tränar så gott det går, har varit lite sjuk och deppig ett tag så har inte orkat mig iväg till gymmet så mycket. Men jag cyklar till jobbet och jag går/cyklart dit jag ska :) Brukar gå till utomhusgymmet ibland när det är väder för det. har gått ner från 63.8 till 56.4 typ. Det pendlar lite mellan 55-56. Mitt mål är i alla fall 53 men det gör inget om jag kommer ner till 50 men det är väldigt svårt om man verkligen inte bestämmer sig. Problemet jag har är inte att jag inte rör mig, det är att jag inte äter... Äter kanske 1-2 ggr om dagen och det är på tok för lite! Kan gå och småäta nåt litet ibland men jag är lååångt ifrån hälsosam när det gäller mat!

Kärleken är det som vanligt med... Har varit olyckligt kär sen i November, men det finns inget att göra åt. Man kan ju inte styra andras känslor även fast man skulle vilja det ibland. Jag hoppas bara på att han ska vakna upp en morgon eller aah spelar ingen roll vilken tid men aah att det plingar till och säger "åhhh jag vill ha henne"!!! Men det lär ju inte hända men man kan ju alltid drömma :) Tror vi skulle ha det bra tillsammans, båda har liv som ser skapligt bra ut. Men men lever på att jag får träffa honom ibland, det kan jag må bra över i flera dagar även fast det är jobbigt när stunden kommer då man ska säga hej då.

Jag har ju flyttat också. Bor i en etta nu med men den är bätte och finare! Har en fin går utanför, finns en lekpark också så ska allt ta med mina systrar dit någon dag! Trivdes inte alls med hyresvärden jag hade innan, dom jag har nu är kanon!!!! :D Tyvärr är det gula tapeter i denna lägenhet också men kommer nog inte bo här i hela mitt liv.

Har världens bästa vänner också! Ni vet vilka ni är om ni läser detta någon gång! <3 Älskar er!!

Ne nu finns det väl inte så mycket mer att skriva. Ska försöka skriva här lite oftare nu.

PussPuss

/Fiia








Kommentarer
Postat av: Cajsa

Wow... vilka muskler.
Killarna får passa sig ;)

Svar: Haha ja det får dom verkligen göra :)
Sofia Nyberg

2012-12-07 @ 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0