Överskattat!

Godmorgon!

Eller morgon och morgon, det är väl mer förmiddag. Tänkte faktiskt försöka leta upp 7 olika blommor efter jobbet igår men kände att jag inte orkade det sen. Men jag drömde ju om min drömman i alla fall ;) Även fast vi troligtvis inte kommer gifta oss, men aah. Sen jävlar så va jag på grillfest med familjen plus mycket andra familjer, men helt plötsligt när vi leker lekar och sånt så börjar det spöregna... Och sen kom det 2 isbjörnar :O Den ena slog jag ihjäl, den andra hade isbjörnsungar med sig, men dom fick jag lugna med en takflälkt :) Så isbjörnsmamman blev snäll mot mig. Asså hur fan drömmer man en sån dröm? Vart kommer allt ifrån?

Midsommar idag då! En jättetrevlig dag för familjer. Men ungdommarna ser detta som en "supardag" vilket jag tycker är tråkigt. Denna dag är överskattad, ungdommarna MÅSTE ha en eller gå på en värstingfest. Många har sin första fylla idag och många kommer det gå totalt snett för ikväll. Tycker det är tråkigt! Man behöver inte dricka så mycket så man knappt kan stå för att ha roligt, man behöver inte dricka alls. Men vet att i dagens läge så måste man dricka för att vara "inne". Jag har också varit där, men det är ju inte ens kul! Ikväll ska jag i alla fall till Vingåker, Sandra ska ha lite fest. Hon bor hemma så vi ska va i deras hus medan föräldrarna är bortresta ;) Hahha känns som man är typ 16 igen. Tror det kommer bli trevligt faktiskt!

Ha en trevlig midsommar och ta hand om er!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0