06.31!

Hej!
 
Nu är jag fan less på detta :( Är trött på att vara timvikarie och vänta på att få jobba... Imorse 06.31 fick jag en förfrågan om jobb, svarar på direkten men får ett sms där det står "någon annan har blivit tilldelad turen"... Där stod jag fullt påklädd och läste det där jävla smset. Tog av mig klädjävlarna och drog på mig morgonrocken och satte mig och börja leta jobb! Har sökt 2 iaf. Inte så mycket att välja på liksom :/ Sökte ett i Eskilstuna och ett i Nyköping. Asså håller verkligen tummarna för nåt jobb asså! Kan inte gå och må såhär längre. Är utbildad och är i stortsätt arbetslös... Juste skrev till arbetsförmedlingen också, hoppas på att dom hör av sig och för en gångs skull kan hjälpa mig! Konstigt att man inte sover mer än 3 timmar på natten och tappar matlusten? Hmm ne inte direkt.
 
Nu längtar jag tills Sandra ska vakna och komma över till mig :D men stackarn behöver sova så det blir nog inte än på ett tag. Vet inte om jag ska börja julpynta idag eller om jag ska vänta till imorgon?
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0