Att leva med panik!

Hej!
 
Denna stress och oro påverkar verkligen mitt liv negativt på alla sätt och vis. Blir arg och otrevlig mot personer som inte ens är värda det. Vet inte vart det kommer ifrån, det bara bubblar upp och får värsta utbrottet. Har ingen ork heller. Fick avbryta bodysteppasset pga att jag inte orkade. Kände mig yr och illamående. Träningen gör att jag orkar med allt skit just nu, men orkar jag inte med att träna vad gör jag då?! Gud är så rädd! Imorse gick det bra att träna, då va jag på gymmet typ 08.15 eller nåt. Men på kvällen, ne då är det segt! Vill bort, bort från allt. Fyfan va skönt det skulle va om man hade råd att ta in på ett hotell, koppla av på ett spa och äta gott! Känns som jag verkligen skulle behöva det. Ta hand om mig själv lite. Nu känns det som jag förstör mig själv totalt!
 
Alla säger att allt löser sig, snart vänder det. Men jag vill inte hoppas på nåt, då blir man bara ledsen om det inte blir så... Det har jag varit med om mer än en gång! Nej mår verkligen dåligt nu :(
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0