Jobb, sova, jobb och MAT!

Hej!
 
Upp 05.45 och börja fixa mig! Eller fixa och fixa, klädde på mig och åt frukost sen va det typ bara iväg till jobbet. Jobbade bara till kl 10 så det va skönt faktiskt. Sen åkte jag och pappa till maxi och handla :D Tack pappa för att du betalade min mat! <3 Vi har skrattat och muppat oss, väldigt kul att umgås med pappa faktiskt. Det händer inte så ofta. Sen sov jag någon timma sen va det dags att dra till nästa jobb på gymmet. Va trött och började bli hungrig när jag kom dit, så jag va väl inte på det roligate humöret. Känns som min mage håller på att vika sig av hunger. Självklart ska jag krångla till maten och göra egen potatisgratäng och pepparbiff bara för jag är svinhungrig... Men gott blir det!
 
Imorgon har jag sagt att jag ska baka pepparkakor med systrarna. Tyvärr måste ett kakmånster tagit sig in här och ätit upp all pepparkaksdeg :O ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0