Lång natt!

godnatt!
 
Känner på mig att detta kommer bli en lång natt! Ögonen svider men blundar jag gör det verkligen ont... Halsbränna och jobbiga tankar. Fyfan asså! Fast börjar bli van. Kommer snart gå och lägga mig i sängen, där jag vrider och vänder på mig. Antingen ligger jag fel, kudden är för knögglig eller sträv, det är för varmt, det är för kallt, jobbiga tankar som förvandlas till panikångest... När panikångesten kommer måste jag tänka på annat och då förflyttar jag mig till soffan, där jag antingen ligger dåligt eller inte kan slappna av. Jag vet precis hur nätterna ser ut för mig... Kolla på klockan är ännu värre! Alltid när jag kollar står den typ på 04.?? Fattar inte att jag alltid kollar på klockan då. Men det gör mig stressad för då måste man ju sova. Anstränger mig så mycket att jag inte kan somna :/ Sen är kollar man på klockan igen och då är den typ 07.?? Och dom få timmar jag sover så drömmer jag oftast mardrömmar :( Ja ni mina vänner, någon som har tips på vad man ska göra i min situation?
 
Imorgon ska jag iaf med pappa och familjen till badhuset! Sen på kvällen ska jag till gymmet och köra bodycombat.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0