Så mycket bättre!

Hej!

Tänk vad ett sms kan pigga upp! Fick ett sms imorse av att nr jag inte hade. Eftersom alla mina nr försvann när jag bytte mobil... Så gick upp och sökte på hitta. Åh blev helt varm! Det va från min fina vän, en vän som varit min allra bästa vän under högstadiet/gymnasiet :) en mycket klok och snäll person.

Klockan hmm typ ett eller två inatt så satte jag på en dvd. Barbie i svansjön xD när jag mår dåligt så vill jag känna mig liten, därför jag nästan alltid har Barnkanalen på här hemma. Har sovit okej inatt tror fan jag sovit 4-5 timmar :O kors i taket! Nu har jag ätit frukost och ska nog tusan lägga mig på soffan en stund och chilla innan jag drar till pappa. Ska ju med dom till badhuset sen.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0